Gå vidare till innehåll

Betala tryggt inom 30 dagar med KLARNA!

Ångra dig inom 30 dagar!

Vi har hemleverans!

Nya fynd varje dag!

    Kundservice

    FAQ

    supportVanliga frågor

    Du kan spåra ditt paket på 3 sätt:

    1, Genom att använda "Hjälp direkt" längre ner på denna sida kan du se senaste information om din senaste beställning. (Rekomenderas)

    2, Genom att ange ett specifikt kollinummer på sidan "Spåra ditt paket".

    3, Genom att logga in på ditt konto kan du välja vilken av alla dina beställningar du vill spåra.

    Vi erbjuder våra kunder flexibla leveranskostnader så att du som kund kan bestämma om du vill betala mindre eller få hem paketet snabbt! Fraktkostnaden bestäms beroende på orderns storlek. Leveranstiden framgår i kassan  men brukar vara 1-2 arbetsdagar, 4-6 arbetsdagar eller 5-11 arbetsdagar. Vi jobbar med flera välkända fraktbolag så som PostNord, DHL, DPD, UPS, GLS och TNT.

    OBS! Leveranstiden räknas från det att vi skickat paketet. Vi har som mål att alltid skicka paketen inom 24-48h helgfria dagar!

    Vid högtider som Black Friday, jultider och andra högtider reserverar vi oss för längre leveranstider än normalt. Detta är tyvärr inget vi kan påverka men vi gör vad vi kan för att alltid leverera ditt paket så snabbt som möjligt!

    Vi gör vårt yttersta för att skicka iväg ert paket redan inom 24-48h! OBS att detta INTE är leveranstiden.

    Självklart! Vi har KLARNA som samarbetspartner som erbjuder betalning mot faktura, avbetalning, kortbetalning m.fl.

    Alla våra betalningar går via KLARNA. Du ska därför kontakta dem här om din fråga rör din betalning.

    Vi försöker hålla så låg fraktavgift som möjligt och har därför satt ett dynamiskt pris som beror på orderns volym. Du väljer själv om du vill betala mindre men kan tänka dig vänta lite längre på ditt paket eller om det är bråttom och behöver paketet snabbt. Fraktpris från 29kr!

    Samtliga varor har ett(1) års fabriksgaranti från och med leveransdag.

    Kontakta oss så vägleder vi dig!

    1) Klicka på den lilla presentikonen nere i vänster hörn. 2) Klicka sedan "Har du en rabattkod?". 3) Ange koden och aktivera.
    Se demonstration här

    Alla våra paket levereras hem till din dörr*!
    Vi reserverar oss för att i sällsynta fall måste paket hämtas ut hos ett postombud.

    Fraktbolaget kontaktar alltid dig för att ge dig tillgängliga leveransalternativ. Leveransalternativen kan variera beroende på var du bor.


    *Beroende på hur du bor levereras paketet till närmsta entré. Bor du tex i ett flerbostadshus med portkod levereras paketet till porten. För mer information hänvisar vi till respektive transportbolag.

    Vi förbehåller oss rätten att debitera för den hantering som uppstår vid ej uthämtade eller vägrade paket (returfrakt, expeditionskostnad etc).
    Därför tar vi ut en avgift på  250kr inkl. moms om ett paket ej hämtats ut.
    Vid större produkter såsom TV, möbler m.m.) tar vi ut en avgift om 600kr inkl. moms.

    Försändelsen ligger hos postombudet i 14 dagar innan den returneras till oss. OBS: Om du ångrar ett köp måste du därför först hämta ut paketet och därefter kontakta oss. Outlösta paket omfattas inte av ångerrätten.

    En lagd beställning skickas direkt till vårt lagersystem och blir processad direkt. Vi kan därför inte avbryta någon beställning efter lagd order!

    Alla produkter med stämpeln "Renoverad" eller ”Refurbished” säljs till ett lägre pris pga olika brister. Produkterna kan vara överskottspartier, demoprodukter eller produkter andra kunder returnerat.
    Vi har ingen exakt beskrivning av bristerna mer än klassningen på varje produkts sida. Varje produkt köps således i befintligt skick med den information som finns tillgänglig under respektive produkts sida. Vi tar i de flesta fall bara in produkter i klasserna A+ samt A.

    RENOVERADE PRODUKTER: Dessa är produkter som har returnerats under en återkallnings- eller utställningsperiod, och som ibland har använts för tester. Vissa säljs med en något skadad förpackning eller med en synligt öppen originalförpackning. Alla produkter har granskats, har den officiella garantin för varumärket och fungerar perfekt. Beroende på deras skick klassificeras de enligt följande:

    A + / Oklanderlig: Produkter i oklanderligt skick vars originalförpackning kan vara öppen eller ersatt av en annan i mycket gott skick.

    A / Som Ny: Produkter i perfekt skick som nya, vars originalförpackning kan vara öppen eller en aning skadad eller har ersatts av en annan.

    B / Mycket Bra: Produkter i mycket gott skick, med eventuella små skönhetsfel, som fungerar perfekt och vars originalförpackning kan vara öppen eller en aning skadad.

    C / Bra Skick: Produkter i gott skick, med möjliga skönhetsfel, som fungerar perfekt och vars originalförpackning kan vara öppen eller en aning skadad.

    D / Felfri: Produkter i felfritt skick, med möjliga skönhetsfel eller som saknar något tillbehör/del, som fungerar perfekt och vars originalförpackning kan vara öppen eller en aning skadad.

    Spåra ditt paket

    Spåra ditt senaste paket direkt.

    Klicka här

    Reklamation

    Starta ett reklamations- eller garantiärende

    Klicka här

    Köpvillkor

    Har du en fråga om våra köpvillkor? Då hittar du all information här.

    Klicka här

    Trygg betalning med Klarna

    Nu med 30 dagars betalningsvillkor!

    Hemleverans från 29kr!

    Välj ett fraktsätt som passar dig!

    30 dagars returrätt

    Bestäm dig i lugn och ro!